Les 2  Feedback

Les 2

Herhaling les 1 

Schrijf jouw antwoorden op de 'sticky notes'.

Gemaakt met Padlet

Klasgesprek

Bekijk de video en beantwoord de onderstaande vragen.

- Hoe brengt Michel iets over? 

- Hoe voelt Alain zich?

- Hou zou jij feedback geven aan een medestudent of collega?

Keuze mini-klas

Heb je graag een persoonlijke uitleg van de leerstof?

- Kies dan voor de mini-klas.

- Samen met de docent en medestudenten overloop je de leerstof. 

Keuze videocollege

Werk je graag zelfstandig?

- Zet jouw microfoon uit, zodat je de meeting niet stoort.

- Neem pen en papier.

- En bekijk de onderstaande video.

Groepswerk

Bekijk de onderstaande video over hoe je een slecht feedbackgesprek kan verbeteren. Nadien corrigeren jullie zelf een feedbackgesprek.

- Bekijk de onderstaande video van 'Safety First'.

- Corrigeer het feedbackgesprek tussen Dirk en Kim.

- Hanteer de leerstof van de 4 G's en de 5 gouden regels. 

- Oefen het gesprek in jouw groep. 

- Jullie krijgen 20 min tijd voor deze opdracht.

Klasgesprek

Bekijk de onderstaande video en los de onderstaande vragen op.

- Waarom is positieve feedback belangrijk?

- Wanneer geef je positieve feedback?

Geef positieve feedback!

Schrijf een sticky note met positieve feedback voor uw medestudent.

Gemaakt met Padlet

Groepswerk

- 2 studenten kiezen een casus naar keuze om na te spelen. 

- Deze studenten hanteren de leerstof van feedback geven en ontvangen.

- De andere studenten observeren en geven nadien ook feedback op de uitvoering. 

- Dan is het de beurt aan 2 andere studenten om een casus te kiezen.

- Schrijf voor jezelf kort op welke feedback je hebt gekregen van je medestudenten.

- Jullie krijgen 30 min tijd voor deze opdracht. 

Individueel

- Vul de onderstaande Google form individueel in.

- Maak een screenshot van het ingevulde document en dien dat in op Canvas.

Module: Werken in team 
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin