Les 2 Feedback
Les 2
Herhaling les 1
Schrijf jouw antwoorden op de 'sticky notes'.
Klasgesprek
Bekijk de video en beantwoord de onderstaande vragen.
- Hoe brengt Michel iets over?
- Hoe voelt Alain zich?
- Hou zou jij feedback geven aan een medestudent of collega?
Keuze mini-klas
Heb je graag een persoonlijke uitleg van de leerstof?
- Kies dan voor de mini-klas.
- Samen met de docent en medestudenten overloop je de leerstof.
Keuze videocollege
Werk je graag zelfstandig?
- Zet jouw microfoon uit, zodat je de meeting niet stoort.
- Neem pen en papier.
- En bekijk de onderstaande video.
Groepswerk
Bekijk de onderstaande video over hoe je een slecht feedbackgesprek kan verbeteren. Nadien corrigeren jullie zelf een feedbackgesprek.
- Bekijk de onderstaande video van 'Safety First'.
- Corrigeer het feedbackgesprek tussen Dirk en Kim.
- Hanteer de leerstof van de 4 G's en de 5 gouden regels.
- Oefen het gesprek in jouw groep.
- Jullie krijgen 20 min tijd voor deze opdracht.
Klasgesprek
Bekijk de onderstaande video en los de onderstaande vragen op.
- Waarom is positieve feedback belangrijk?
- Wanneer geef je positieve feedback?
Geef positieve feedback!
Schrijf een sticky note met positieve feedback voor uw medestudent.
Groepswerk
- 2 studenten kiezen een casus naar keuze om na te spelen.
- Deze studenten hanteren de leerstof van feedback geven en ontvangen.
- De andere studenten observeren en geven nadien ook feedback op de uitvoering.
- Dan is het de beurt aan 2 andere studenten om een casus te kiezen.
- Schrijf voor jezelf kort op welke feedback je hebt gekregen van je medestudenten.
- Jullie krijgen 30 min tijd voor deze opdracht.
Individueel
- Vul de onderstaande Google form individueel in.
- Maak een screenshot van het ingevulde document en dien dat in op Canvas.